menu
Naspäť

Novinky

10 min
09.08.2024

Označovanie reklamných príspevkov na Instagrame – ideme správnym smerom?

Autor: IAB Slovakia
Celý článok
10 min
07.05.2024

Nový prieskum KIM: Ako slovenskí Tiktokeri označujú svoje komerčné spolupráce?

Autor: IAB Slovakia
Celý článok
10 min
12.04.2024

V spolupráci s influencermi je zmluva kľúčová!

Členovia komisie pre Kódex Influencer Marketingu reagujú na aktuálnu kauzu ukončenia spoluprác značiek s influencermi, ktorí verejne podporili kandidátov na prezidenta SR na ich osobnom profile.
Celý článok
10 min
09.04.2024

Druhá vlna monitoringu označovania reklamy u influencerov: Tretina komerčných príspevkov nie je označených

Autor: Barbora Grausová/IAB Slovakia
Celý článok

Kontaktujte nás

Interactive Advertising Bureau Slovakia
Zochova 754/ 6-8, 811 03
Bratislava

O projekte

Na tvorbe slovenského Kódexu influencer marketingu spolupracovali IAB Slovakia a Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA), ktorých spoločnými cieľmi sú zvyšovanie úrovne digitálneho marketingu na Slovensku a etické správanie v online priestore. Na formovaní tohto Kódexu ako partneri spolupracovali aj asociácie: Rada pre Reklamu a Slovenské združenie pre značkové výrobky. Právne konzultácie a formálnu úpravu kódexu sme realizovali v spolupráci s právnickou kanceláriou Nitschneider & Partners.
©2022 - Interactive Advertising Bureau Slovakia, All rights reserved.
|
O webstránku sa postarali visibility, NetSuccess a MullenLowe Profero