Chceš byť uznávaný profík, ktorý je atraktívny pre značky? Drž sa Desatora Etického Influencera.
- Každú reklamnú spoluprácu vždy riadne označím.
- Pri svojej práci som čestný a profesionálny.
- O produkte hovorím pravdivo a nezamlčiavam podstatné informácie.
- Neklamem a nešírim neoverené fakty.
- Nevyužívam obsah, ku ktorému nemám odsúhlasené práva či licenciu.
- Dodržiavam podmienky uzatvorené v zmluve so značkou.
- Počas spolupráce so značkou komunikujem a som nápomocný.
- Nepropagujem predaj liekov, alkoholických nápojov, tabakových výrobkov a hazardných hier, ak mám vo fanúšikovskej základni preukázateľne aspoň 30 % publika mladšieho ako 18 rokov.
- Myslím na svoju spoločenskú zodpovednosť a nerobím nič, čo by mohlo akokoľvek uškodiť deťom či môjmu publiku.
- Svoju profesionalitu potvrdzujem signatárstvom Kódexu Influencer Marketingu.