Lucia Ježovičová zo Stratégii v rozhovore s Janou Malaga z agentúry Contedy a Dašou Karpelovou z IAB Slovakia hovoria o etike a trendoch v influencer marketingu. Podcast oK 360 si môžete vypočuť cez podcastove platformy Apple alebo Spotify.
hello world!
Kontaktujte nás
Interactive Advertising Bureau Slovakia
Zochova 754/ 6-8, 811 03
Bratislava
O projekte
Na tvorbe slovenského Kódexu influencer marketingu spolupracovali IAB Slovakia a Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA), ktorých spoločnými cieľmi sú zvyšovanie úrovne digitálneho marketingu na Slovensku a etické správanie v online priestore. Na formovaní tohto Kódexu ako partneri spolupracovali aj asociácie: Rada pre Reklamu a Slovenské združenie pre značkové výrobky. Právne konzultácie a formálnu úpravu kódexu sme realizovali v spolupráci s právnickou kanceláriou Nitschneider & Partners.