menu
Naspäť

Novinky

10 min
12.04.2024

V spolupráci s influencermi je zmluva kľúčová!

Členovia komisie pre Kódex Influencer Marketingu reagujú na aktuálnu kauzu ukončenia spoluprác značiek s influencermi, ktorí verejne podporili kandidátov na prezidenta SR na ich osobnom profile.
Celý článok
4 min
07.09.2022

Čo má spoločné Kódex influencer marketingu a Spider-man? Viac, ako by ste čakali

Zdroj foto: Pixabay, Autor: Lenka Miškolciová
Celý článok
1 min
30.08.2022

Desatoro influencera

Zdroj: free databanka, Autor: Lenka Miškolciová
Celý článok

Kontaktujte nás

Interactive Advertising Bureau Slovakia
Zochova 754/ 6-8, 811 03
Bratislava

O projekte

Na tvorbe slovenského Kódexu influencer marketingu spolupracovali IAB Slovakia a Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA), ktorých spoločnými cieľmi sú zvyšovanie úrovne digitálneho marketingu na Slovensku a etické správanie v online priestore. Na formovaní tohto Kódexu ako partneri spolupracovali aj asociácie: Rada pre Reklamu a Slovenské združenie pre značkové výrobky. Právne konzultácie a formálnu úpravu kódexu sme realizovali v spolupráci s právnickou kanceláriou Nitschneider & Partners.
©2022 - Interactive Advertising Bureau Slovakia, All rights reserved.
|
O webstránku sa postarali visibility, NetSuccess a MullenLowe Profero